Geef je nu op voor een proefles!

Email info@crossfitcoolhaven.nl of bel/sms/Whatsapp Danny op 06-2421 8996.


 

 

Greg Glassman, de oprichter van CrossFit Inc., omschrijft fitness in 100 woorden:

  • Eat meat and vegetables, nuts and seeds, some fruit, little starch and no sugar.
  • Keep intake to levels that will support exercise but not body fat.
  • Practice and train major lifts: Deadlift, clean, squat, presses, C&J, and snatch.
  • Similarly, master the basics of gymnastics: pull-ups, dips, rope climb, push-ups, sit-ups, presses to handstand, pirouettes, flips, splits, and holds.
  • Bike, run, swim, row, etc, hard and fast.
  • Five or six days per week mix these elements in as many combinations and patterns as creativity will allow.
  • Routine is the enemy.
  • Keep workouts short and intense.
  • Regularly learn and play new sports.

 

WAT ANDEREN ZEGGEN

Sander SBij Crossfit Coolhaven heb je direct het gevoel dat je erbij hoort. De opbouw van alle WoDs zijn super. En zelfs met een volle ‘klas’ krijg je nog steeds je persoonlijke aandacht om je techniek te verbeteren. Echt een aanrader!

Sander Scheijbeler

 

CrossFit atleet Andrea Ager doet een pittige Tabata-stijl workout met diverse standaard CrossFit uitvoeringen.
CrossFit atleet Mikko Salo neemt je in 3 minuten door een stevige 15 minuten AMRAP mee van back squats, sprints en burpee pull-ups.
Er zijn dagen dat je extra motivatie nodig hebt je bed uit te komen. Deze motiverende CrossFit video helpt je hiermee.
CrossFit journal

De CrossFit Journal is een fitness, gezondheids- en lifestyle publicatie ter verbetering van atletisch vermogen en levenskwaliteit.